Dagsorden Koordineringsmøde
Søndag d.05.11.2023 kl.11.00-12.00
På teams link vil blive sendt på e-mail til de tilmeldte.
1. BHUA byder velkommen
2. Valg af ordstyrer
3. Valg af referent
4. Nyt fra grupper og hundefører repræsentanter.
5. Planlæggelse af mesterskaber og udstillinger i 2024
6. Indkomne forslag
Forslag fra Pernille Marie :
Punkt 1 : Cupregler
Nuværende regler er 1-5 for bid 1
Og 1-5 point for bid 2 ( disse point gives primært for bid og greb i begge faser)
Forslag
Tilføjelse af flere kriterier for bid, så der for hvert bid gives yderligere 1-5 point ekstra (man kan opnå max 10 point pr bid)
Og her vurderes der så på:
Selvsikkerhed, fart, er hunden kontant, kamphandlinger.
Dvs man kan opnå max 20 point og man skal have minimum 16 point for at kunne vinde cuppen, dvs tilsvarende det vi har nu.
Punkt 2 :
Mit andet forslag er at gruppe konkurrencen skal afskaffes, da vi har så få grupper
1. Bestyrelsen: Bestyrelsen bestræber sig på at deltage på gruppernes arrangementer, dog er bestyrelsen ikke forpligtet til møde op.
7. Evt. (Der kan ikke tages beslutninger under dette punkt.)
Fra bestyrelsen :
1. Info omkring ZTP i brugsklasse :
2. Ny brugsansvarlig. Sven Bjerkhof.
3. Gr. Aalborg.
4.Retningslinjer for grupper.
5. Info om ny hjemmeside.
Indkomne forslag skulle være sendt til sekretaer@danskdobermannklub.dk senest 14 dage før mødet – altså søndag d. 22.10.2023
Tilmelding til mødet sendes til brugsansvarlig@danskdobermannklub.dk inden d 03.11.2023 hvorefter link til mødet vil blive sendt.
På vegne af bestyrelsen DDK og
Brugshundeansvarlig Sven Bjerkhof